Om att tappa fokus + dag 40 (igår)

Jag hinner inte skriva långt nu, eftersom jag ju måste sminka och fixa mig inför jobbet. Men jag har totalt tappat fokus. Efter helgens eskapader känner jag mig oinspirerad, äter lite för mycket (men inte eccessively vilket iofs också känns skönt).

Jag som har tränat 4 gånger förra veckan, fem gånger veckan innan det ochsåvidare, har den här veckan inte tränat alls. Och nu har jag ju bokat in en massa saker så nu kommer jag inte hinna förrän på lördag. Det blir alltså en träning den här veckan. Det är helt sjukt lite för mig!

Jag vet att det kommer bli bättre nästa vecka, att jag kommer ha fått distans till personen jag träffade i lördags och som påverkade mig mycket och som jag tänkt på mycket sedan dess. Nästa vecka ska jag träna fem gånger och jag är övertygad om att det är så det kommer bli.

Men just idag, just nu, så orkar jag inte bli arg på mig själv för att jag åt ungefär 1600 kalorier igår ( frukost: några smörgåsar, lunch: kycklingpastasallad, fralla, midddag: 2 st hemgjorda halloumiwraps med sallad och aubergineröra, kvällsmål: två skivor bröd och en halv skål popcorn som jag delade med en vän) och det får vara så helt enkelt.. Jag kommer ju inte gå upp av det, vilket känns skönt! Dessutom har jag bestämt mig för att väga mig nästa gång på torsdag om en vecka. Efter helgen kommer jag garanterat ha gått upp imorgon och det orkar jag inte riktigt med nu när jag känner mig så obalanserad.

Hoppas att ni stannar kvar och fortsätter läsa. För jag kommer tillbaka med full styrka och 1300 kalorier inpräntat i hjärnan. Det kan bli imorgon, eller på fredag. Men jag kommer.

Puss på er, ha en fin dag! Själv ska jag jobba, plugga och ikväll umgås med en fin vän. Kul!

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart vi finns kvar när inspirationen återvänder för dig! Jag var ju mitt i sån fas förra veckan och är väl fortfarande.



Du har ju tränat otroligt mycket de senaste veckorna och sedan är det bra med perioder där man lär sig hur man ska äta för att stå still. Motivationen återvänder ska du se!



Ha det så roligt ikväll!

2009-10-21 @ 08:41:30
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: livetoday - 52 kilo

WHHAWHOOWIIWWHOO :D TACKTACKTACK! :D:D hihihi PUSS ;)

2009-10-21 @ 10:15:10
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0