Hemsk helg

ja, mina vänner. Jag har fattat ett beslut. Eftersom jag inte kan hantera helgerna överhuvudtaget så ska jag försöka ha undantag bara varannan helg. Nästa helg kommer bli lugn och då kommer jag låtsas att det är vardag och köra 1300 kcal om dagen.

I helgen har jag garanterat raserat allt det jag byggt upp under veckan.

Igår åt jag några smörgåsar till frukost, lasagne med sallad till lunch. Sedan gick det utför med en muffins på eftermiddagen, middag på libanesisk restaurang och många glas vin. Idag har jag ätit bara skräp, pasta till "bakisbrunch", en stor chokladkaka, lösgodis och PIZZA!

Så ni hör själva, jag kör nästa helg utan undantag. Känner mig faktiskt peppad även om jag är bakis och trött.

Istället för att anklaga mig själv alltför hårt (misstagen är ju redan begådda), så satsar jag stenhårt inför veckan med träning måndag, onsdag, torsdag, lördag och kanske söndag. Och promenad de dagar jag inte tränar.

Här ska synas resultat! Sov så gott raringar. :)

Kommentarer
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Man måste få leva också :)

en varannan-helg-plan låter ju jättebra!

Sov gott!

2009-10-18 @ 23:42:52
URL: http://atatranakampa.wordpress.com
Postat av: Malin

Helt rätt, glöm vad som hänt i helgen och gå vidare. Nästa helg blir bättre ska du se!

2009-10-19 @ 08:06:47
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: vanessa

Ja precis! Vad duktig du är som tänker positivt:) Rätt inställning, det är då man lyckas! Jag håller med dig fullständigt, jag glömde t.ex. helgen som var nu, och tog nya tag genom att löpa imorse! Jag tror på dig :)

2009-10-19 @ 18:44:56
URL: http://vanessamotbeach2010.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0