Novemberutmaningen, dag 5, 6 och 7

Oj, oj. Vilken helg. Jag har bland annat sett Lars Winnerbäck på Annexet (underbart), umgåtts med min bästa vän, firat fars dag och varit på brunch. Men nu kommer en stor nyhet: det har gått bra med maten hela helgen! Jag har skrivit in allt i viktklubb, så här kommer en mat- och träningsrapport:

Dag 5 (i fredags) :


Frukost: Fullkornspasta med köttfärssås (hade inga ägg på hela helgen, så frukostarna blev lite knäppa!)

Lunch: Ceasarsallad med dressing, kyckling, krutonger och två smörgåsar till (fullkorn) med lite smör

Middag: 2.5 skivor stort fullkornsbröd (superstora skivor), halloumiost och gurka på

Träning: En massa hoppande på konserten, haha.

Kalorier: 1355

Dag 6 (i lördags)  :

Frukost: 3 små skivor utölimpa med lite smör.

Lunch: Fullkornsspaghettini, pesto, halloumi

Middag: Italiensk middag på restaurang. Spaghetti med köttfärssås, två små brödbitar, parmesan

Kvällsmål: Ett grönt äpple

Träning: 55 min spinning, 1 h yoga

Kalorier: 1642

Dag 7 (igår) :

Frukost: (pga brist på ägg) en liten portion spaghettini (fullkorn) med pesto

Lunch: En fralla med frön på, en skiva mozarella, smör, sallad. En smoothie med banan och jordgubb (detta var allt jag beställde på brunchen, kändes sjukt bra).

Middag: God gryta lagad av pappa. Den innehöll lite grädde, räkor, paprika och goda kryddor. Plus ris till.

Kvällsmål: En mandarin, 10 mandlar, 5 hasselnötter

Träning: 1 h SatsAfro

Kalorier: 1246

Var inte det en toppenhelg? Känns så himla bra, eftersom jag har haft stora problem med att inte fucka helgerna totalt. Men det gav mig kraft och jag ska fortsätta i samma anda!

Kommentarer
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Hurra!

Och du såg också Lasse, vilken kväll var du där? :D

2009-11-09 @ 21:53:05
URL: http://atatranakampa.wordpress.com
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Haha, jag läste tydligen lite slarvigt, för jag såg ju nu att du skrivit att du var där i fredags.

Då var vi där samtidigt,stod du uppe eller nere?

2009-11-09 @ 22:05:19
URL: http://atatranakampa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0