Novemberutmaningen, dag 3 (igår) och dag 4 (idag) + VÄGNING

Åh, vilka bra dagar det har varit hörni! Det har gått toppen. Dock kommer jag få göra många armhävningar och situps i helgen men hellre så, jag gör det efter träningen på lördag helt enkelt, så att jag är i fas för veckan (med tanke på ätatränakämpas regler).

Här kommer rapport:

Igår (dag 3) :

Frukost: Ostomelett
Lunch: Foccaccia med mozzarella och lite kyckling (minilite) + sallad
Middag: 2 ganska stora portioner fullkornspasta med zucchini, krossade tomater, vitlök. 2 skivor mozzarella till
Kvällsmål: 1 äpple

Träning: 1 h streetdance, 1 h rask promenad!

Kalorier: 1498. Men det är toppen med tanke på all motion!

Idag (dag 4) :

Frukost: Ostomelett
Lunch: Lite pasta, sallad, två småbitar mozzarella, dressing. En banan.
Middag: Fullkornslinguini (pasta) med köttfärssås (nötfärs 10 %, krossade tomater). Två portioner.

Träning: 30 min promenad

Kalorier: 1314

Detta känns great hörni, ska fortsätta i samma anda imorgon. Jag vägde mig dessutom imorse. Nu minns jag inte på ett hekto när, jag vägde antingen 81.9 eller 81.8 men vi säger 81.9 så blir det inte fel. Har alltså gått upp ungefär 2 kilo (tror jag) under mina fruktansvärda veckor (och +0.9 sedan den 22 oktober) men det var inte lika farligt som man kunde tro. Och de kommer försvinna snabbt när jag fokuserar igen. Dock känner jag mig tjock och ser extremt tjock ut i ansiktet men jag svullnar nog ner lite snart.

Hur har det gått för er?

Kommentarer
Postat av: ÄtaTränaKämpa

BRA!

2 kg är ju ingenting, det jobbar du bort i ett kick. Roligt att träningen och maten känns bra också.



Knepet är inte att aldrig falla, utan att alltid ställa sig upp efteråt :)

2009-11-05 @ 23:16:47
URL: http://atatranakampa.wordpress.com
Postat av: Malin

Härligt! Du är sååå duktig. De dära kilona är borta på nolltid



Freepowerdance var verkligen hur kul som helst :) Och sååå rogivande men tyvärr går det bara en gång i veckan. Men jag tänker i alla fall göra det till en vana o gå den gången i veckan.



Kram

2009-11-06 @ 06:53:18
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Thea

BRA JOBBAT.

Det är bara att fortsätta köra hårt.

2009-11-07 @ 09:57:51
URL: http://theasutmaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0