Med mål i sikte

Min nuvarande vikt (eller nja, förra torsdagen - har inte vägt mig som dess eftersom jag har mens nu) : 81.8 kilo
Längd: 162 centimeter
Målvikt: 62 kilo

Jag försöker träna tre gånger i veckan (1 x bodypump, 1 x lite svårare aerobics och 1 x dansaerobics).
Promenaderna brukar det bli sisådär med men jag ska försöka bättra mig.

Den här bloggen kommer finnas länge nu och uppdateras varje dag, så vad väntar du på? Börja prenumerera så kan du peppa mig och jag dig. Hörs imorgon, ikväll blir det nog lite muffins och så med tanke på att jag får besök från England och dessutom redan har förstört hela den här dagen.

Men imorgon blir det fokus igen.
Nu ska dessa kilon bort.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad roligt med en ny blogg att läsa! Klart vi ska peppa varandra! :) Jätteroligt med någon som har ungefärlika utgångslänge och mål.



Jag tränar inte varje dag. Men nästan beroende lite på hur det ser ut med skolan och så.

2009-08-18 @ 17:23:51
Postat av: Malin

Kommentaren skickades iväg lite för tidigt. Lägger till dig direkt på bloglovin. :)

2009-08-18 @ 17:24:32
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0