Måndag

Idag har jag skött mig och nu får det vara nog med slarv. Det känns så fel att fortfarande hålla på såhär, så nu kör vi så det ryker.

Idag har jag ätit:

Frukost: ostomelett gjord på 2 ägg och mager riven ost (en "nypa")

Lunch: Ceasarwrap från sandys

Middag: 1 förp lättostkaka, ca 2 msk hallonsylt

Kvällsmål (efter träningen) : smoothie (gjort på vaniljlättyoghurt och hallon + minilite linfrön), en liten fralla av halvgrovt bröd med tomat, två små bitar mozzarella och lite olivolja.

Träning: totalt ca en halvtimmes promenad, plus ett bodypump-pass på sats.

Yay, känns bra med bra dagar. Imorgon fortsätter jag i samma anda. Och bloggar även

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ajabaja, akta dig för lightprodukter.. Eftersom de är fettreducerade så innehåller de en massa annan skit som skadar kroppen för att fylla ut avsaknaden.

En liten länk, har inte kollat igenom hela sidan http://www.konsumentsamverkan.se/11verk/kampanj/lightprd/lightindex.html



Kraaaaamis!

2009-09-01 @ 23:58:36
Postat av: kill calories

Pernilla: Det finns så mycket synder och farligheter men jag vägrar sluta med lightprodukter! äter aldirg lightost etc men cola light, noway, det behöver jag om jag ska klara viktnedgång. tänker att det väl ändå är farligare att vara tjock :)

2009-09-02 @ 11:44:29
URL: http://killcalories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0