Dag 33

Missa inte inlägget här under. Det var lite personligt, men väldigt viktigt. Ibland är personligt bra, tror jag.

Mina ögon ser alldeles suddigt nu. Jag vet inte varför, men det oroar mig så jag ska strax stänga av datorn. Mina lår är fortfarande iskalla, trots att jag bara gått från bussen efter en lång fika. Under duntäcket blir de nog varma igen. Så here goes dagens rapport:

Frukost:
3 skivor utölimpa med lite smör + gurka
Lunch: Ostomelett på vanligt vis + 1 skiva utölimpa med smör
Mellanmål: 1 skiva utölimpa igen, med lite smör. Plus en morot.
Middag: En förpackning lättostkaka med 2.5 msk hallonsylt.

Antal kalorier: 1372   Apropå kalorier. Vet ni, jag hade ju så mkt problem tidigare med att jag inte kunde låta bli att äta upp alla träningskalorier. Men det funkar faktiskt att helt enkelt inte lägga in träningen på viktklubb.se. Jag låtsas som att den inte finns istället. Det känns så sjukt bra, eftersom det har varit något som tidigare gett mig lite ångest och huvudbry.

Träning: 1 h SatsFlow, som jag skrev om här sist jag var på det. Det var nästan lika kul idag, förutom att jag hela tiden glömde bort att spänna magen. Jag ska anstränga mig mer med det på framtida yoga/pilates/flow-pass, eftersom jag tror att det gör det hela betydligt jobbigare och mer givande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0