Ingen matinspiration

Plötsligt är min fina viktinspiration som bortblåst, och jag har lust att äta hela tiden. Så mycket kan det påverka mig att inte få mycket resultat efter att ha ansträngt mig. Det känns lite jobbigt att vara som ett grässtrå i vinden eller något, som inte klarar något som helst motstånd.

Sedan är det väl litegrann att det är helg också. Men idag skulle faktiskt kunna bli en perfekt dag, ska visserligen äta pasta ikväll på restaurang, men det får jag ju äta i min diet! Men sedan är jag medveten om att morgondagens kväll är undantagsdag, och då blir jag allmänt lite lat.

Fokus och pepp är vad jag måste tänka på nu. Jag vill ju så gärna gå ner i vikt!

Hur håller ni uppe inspirationen?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har du några gamla "smalkort" på dig själv? Jag har satt upp två kort där jag tycker att jag är riktigt fin på insidan av garderoben.



Det hjälper mycket bättre än "avskräckande tjockiskort", sånt ger mig bara ångest - och när jag får ångest vill jag äta. Inte så bra!



Ha en finfin Fredag!

2009-09-25 @ 11:07:36
URL: http://teatimedarling.blogg.se/
Postat av: kill calories

Pernilla: Jag har inte riktigt funkat så, har ju pendlat upp tjugo kilo, ner tjugo kilo, upp igen, ner igen osv. SÅ jag vet inte om det har hunnits ta några kort på mig när jag har vägt mindre. nere i 62 kilo har jag dock aldrig varit i vuxen ålder. Men den där tanken lät verkligen supersmart, så jag ska rota i datorn efter smalare bilder. Tack för tipset!!

2009-09-26 @ 07:52:00
URL: http://killcalories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0