Dag 8

Idag blir det bara rapport, ska strax göra mig i ordning och lägga mig och läsa ett tag. Huvudvärken som bor i mitt huvud just nu är inte att leka med. Vet inte varför. Nåväl, here goes!

Frukost: Ostomelett gjord på 2 ägg, mager riven ost.

Lunch: Typ lite mindre än en hel ceasarsallad. Det var den minsta och snålaste jag har sett för det första, och för det andra var den äcklig och med fel dressing. Men ändå. En halvgrov fralla till med lite smör & gurka.

Mellanmål: En banan.

Middag: Lite mindre än en hel kycklingfile, grönsaker i ugn (morot, blomkål och annat) hemma hos mamma och pappa. Plus en rostad brödskiva med lite philadelphia.

Kvällsmål: 0.5 dl mandlar, 2 msk sojabönor, rostade och 1 msk russin. Som en liten kvällsmix helt enkelt, supergott. Men hade jag varit hemma själv så hade jag ätit upp hela påsarna, så sådan lyx unnar jag mig bara hos mamma och pappa.

Antal kalorier: 1262.

Träning: Promenad 1 timme och 10 minuter med mamma. Vi gick i skogen och vid sjön där jag jämt lekte när jag var liten. Stooor nostalgi och hur mysigt som helst. Mammas och pappas hund Ture var väldigt glad att få följa med han också! Det var verkligen supermysigt att hälsa på där idag. Kärlek.

VI hörs imorgon, hoppas att ni har haft en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0