Dag 4 - matrapport

Idag blev en ståstilladag (viktmässigt alltså). Men det känns okej, bättre än en gåuppdag (då man äter alldeles för mycket alltså). Jag och mitt besök från Prag har gått runt i Stockholm, fikat och haft det trevligt. Detta åt jag:

Frukost: Ostomelett (2 ägg, mager riven ost - lite mindre än vanligt eftersom den typ var slut)

Lunch: Pyttelite kycklingbitar, sallad, 1 tsk guacamole
Ett och ett halvt äpple stekt i kanel (utan olja), 1 och en halv msk kesella vanilj (gott, testa!)

Mellanmål: 1 kanelbulle (AJABAJA)

Middag: En halv förpackning stekt halloumi, mixad sallad med solroskärnor, aubergineröra, lite gräddfil.
Några morotsstavar med holidaydip.

Kväll: Kommer äta lite sojabönor och dricka lite cola light.

För mig är detta en typisk stå-stilla-dag. Det som gör det till en sådan är solroskärnorna som innehåller rätt mkt kalorier, plus kanelbullen förstås.

Träning: ca 1 och en halv timmes promenad i hyfsat rask takt.
Dagen känns okej, varken mer eller mindre!
Hur har det gått för er idag?

Kommentarer
Postat av: livetoday

alla dagar där man INTE gå upp är grymma dagar :D:D så ett litet minus eller +-0 ÄR GRYMT :D

2009-09-03 @ 21:13:29
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Grattis till +/-, får jag väl säga!



Är du inte hungrig på dagarna? Det verkar som du äter väldigt lite mat… Själv skulle jag dö av hunger om jag bara åt två ägg till frukost (ca 150 kcal) mina frukostar brukar bestå av minst 350 kcal! Men alla är olika, och tur är väl det :D!



Ha en bra helg

/Pernilla

2009-09-04 @ 10:40:25
URL: http://teatimedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0