Dag 22

Idag har också varit en okej dag. Jag inbillade mig typ att jag hade feber efter träningen och kom hem och tyckte allmänt synd om mig själv. Sedan tog jag en dusch och mådde som vanligt igen, så det var nog bara en extrem efter-värme efter träningen. Eller ta bort nog. Det måste ha varit så, annars skulle jag ju fortfarande ha känt av det. Mycket skönt, för imorgon väntar det pass jag ser som viktigast varje vecka: body pump. Dansaerobics och sådant är bara roligt och så förbränner jag lite samtidigt. Men bodypump är some serious shit. Det är de passen som ska göra mig riktigt snygg och lagom musklig i slutändan - när allt fett är bortbantat alltså! Eller inte allt, men lagom. Ja, ni vet.

Hursomhelst, nu ska jag sluta babbla och get to business. Här kommer matrapporten för idag:

Frukost: Ostomelett som blev perfekt, precis lagom stekt på bägge sidor. Ibland blir den bränd, andra gånger inte tillräckligt omelettig. Men imorse njöt jag, och drack en stor kopp rött te till.

Lunch: Ceasarwrap från sandys, det var ett tag sedan sist så jag slog till på en sådan idag. Ruggigt god men dressingen var väldigt rinnig så jag slabbade på kontoret. Inte så fräscht kanske!

Mellis: 3 smörgåsar, ett bröd som liknar danskt rågbröd. Jag skar tunnare skivor än vanligt, det ska bli min nya grej! Att skära tunt alltså.

Middag: 2 skivor fruktbröd, ostomelett igen. Fast den här gången blev den lite bränd på ena sidan, vilket fordrade en lång vädring och gaffelbortskrapning, inte lika lyckat.

Träning: Ett pass satsafro. Det var inte lika kul denna gång, dock! Instruktören  var lite, lite sämre och så var det i princip samma koreografi. Eftersom jag lär mig koreografi i ett nafs så gillar jag när det hela tiden är en utmaning, varför jag sällan går på samma pass vecka efter vecka (förutom måndagspasset med den Paris Hilton-aktiga instruktören, för det älskar jag även om jag kan koreografin perfekt!). Så jag tittade på klockan rätt många gånger under dagens satsafro och tar en paus från det några veckor innan jag kör igen. Men det var shejki shejki även idag, så kul hade jag!

Kalorier: 1586 kcal. Träningen brände bort 353 av dem, enligt viktklubb.

Det verkar som att jag äter upp träningskalorierna ändå. Men då får det vara så. Känner jag inte för att äta upp dem, så gör jag det inte och annars gör jag det helt enkelt. Man går ju förhoppningsvis ner either way.

Men morgondagens vägning stryks eftersom jag känner att jag ändå inte har gått ner något. Istället peppar jag inför nästa torsdag och inför lördagen som inte ska bli alltför överdriven den här veckan.

Gissa vad jag ska göra nu då? Just det. Läsa!

Kommentarer
Postat av: Malin - ett steg i taget.

Svar: Lunch på stan med en vän, hade jag tänkt mig. Endast en dag. Jag äter inte ute ofta alls så det blir väl lite mer speciellt då! :)



Det står säkert någonstans här, men kan lika gärna fråga; Hur många kilo vill du gå ner? :)



Hejar på dig med!

2009-10-01 @ 01:01:13
URL: http://santhic.blogspot.com
Postat av: kill calories

Malin ett steg i taget: Okej, då förstår jag :D för mig funkar inte den belöningen eftersom jag käkar ute på stan varje dag. Men hemmaspa, guud, så mysigt! jag vill gå ner 20 kilo (igen). är 162 lång och väger 81.5 ungefär. hur mycket vill du gå ner? (svarar alltid på kommentarerna i min egen blogg, gammal vana från andra bloggar :)). heja heja!!

2009-10-01 @ 07:56:32
Postat av: Malin

Vad avundsjuk jag blir när du skriver att du lär dig koreografi i ett nafs.. Det gör inte jag! Det tar en halv evighet för mig. Jag är nog inte gjord för att dansa :)



Vad duktig du är med all träning! :)

2009-10-01 @ 08:07:58
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0