Dag 21

Gårdagen räknade jag ju inte ens in bland mina dagar, så idag är dag 21. Och det har varit en bra dag. Jag är tillbaka på banan! Här kommer dagens rapport, sedan måste jag fixa annat:

Frukost: 2 stora skivor av ett gott grovt rågbröd som knaprar på ytan, med lite smör på.

Lunch: Baguette med hummus och falafel + sallad. 1 mellanlatte.

Middag: 1 förp lättostkaka, 2 msk hallonsylt, 2 skivor av samma bröd som imorse.

Träning: 1 h dansaerobics, sjukt roligt pass!

Kalorier: 1528. Jag ska ju inte äta upp träningskalorierna egentligen men tyckte det kändes okej ändå! Efter gårdagens katastrof är jag glad att känna mig redo för viktnedgång igen.

Pepp till er också, extra växel nu i någon vecka. Är ni på?

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

så brukar jag också tänka ibland. om man har tränat hårt så kan man äta lite mer ju...och sen dagen efter kanske man tränar hårt igen men då är man kanske inte sugen på att äta mer :D:D träning is the shit :D:D



JAG BLIR ALLTID SÅ GLAD NÄR DU KOMMENTERAR MIN BLOGG SWEETHEART! :D

2009-09-29 @ 23:02:05
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Malin

Härligt! DU är så duktig så det spelar mindre roll om du äter uypp träningskalorierna eller inte :)

2009-09-30 @ 08:05:57
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Gött att du är tillbaka "in the mode"!



Nopp, inte Stockholm, Göteborg - den bästa staden ;D!

2009-09-30 @ 09:57:22
URL: http://teatimedarling.blogg.se/
Postat av: Pernilla (Blackan, heh...)

Jippii, en riktig flygresa helt enkelt! Som jag sa förut :)

2009-09-30 @ 17:42:59
Postat av: Malin - ett steg i taget.

Jag är på! :)

2009-09-30 @ 18:56:47
URL: http://santhic.blogspot.com
Postat av: kill calories

livetoday:ja, man ska äta mer egentligen. på viktklubb räknar de ut vad du bränner beroende på vad du har tränat, och säger att du kan äta upp de kalorierna. ett aerobicspass på medelnivå (i ansträngning) brukar bränna 300-400 kalorier extra, ett bodypump eller spinningpass betydligt mer. Så tänk på det! :) jag blir glad av dina kommentarer med!!



Malin: Jag hoppas det verkligen, men det lär märkas på vågen så småningom!



Pernilla: Det märks att du inte vet vad du snackar om, sthlm är ju den bästa staden :D jag jobbar också på reklambyrå nämligen, var därför jag undrade :)



Pernilla blackan: ja, precis, haha :D



Malin - ett steg i taget: Yay! :) :)

2009-09-30 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0