Dag 20

Idag har varit en alldeles utmärkt dag, vilket känns mycket bra. Jag är galet hungrig nu, antagligen för att jag åt så mycket igår kväll. Det brukar bli så för mig dagen efter då. Men jag ska strax lägga mig och läsa någon timme och sedan sova, så något mer käka blir det inte till magens besvikelse och vågens lättnad.

Här kommer dagens matrapport:

Frukost: 2 skivor "fruktbröd" med lite smör.

Lunch: En grillad panini med 2 skivor skinka, lite mozzarella och sallad.

Middag: Spagetti med sås till. Såsen innehöll kokosmjölk, kyckling och lite grönsaker. Detta åt jag hos mamma och pappa.

Kvällsmål: 3 riskakor med majssmak.

Träning: 1 h satsafro - gud vad kul det var! En massa shejkishejki och ingen gjorde typ lika så man fick göra som man ville. Lokalen var nedsläckt, musiken på hög volym och koreografin riktigt, riktigt rolig plus en toppeninstruktör. Det är absolut något jag vill testa flera gånger. Det var synd att det var så sent (klockan 12 idag), eftersom jag ofta vill göra saker på söndagar och helst komma igång lite tidigare. Men det finns ju hur många satsafro-pass som helst runtom på satscentrena i stan, så det är inga problem att klämma in! Gud så roligt det var, även om jag inte kan skaka höfterna överhuvudtaget. Om ni har möjlighet, så testa.

Kalorier: 1345

Jag kanske tar en macka nu ändå, för jag är så himla hungrig! Men bara en i så fall.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, visst är det roligt! Man känner sig rätt löjlig i början samtidigt som det är sååå himla roligt. Jag ska gå på ett sånt pass idag :)

2009-09-28 @ 08:50:40
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Ida

Va kul att du hittat nåt du tycker om :) Jag ska på combat ikväll, favoritpasset med favoritinstruktören. Som jag har längtat :)

2009-09-28 @ 10:52:15
URL: http://kilofighten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0