Oinspiration deluxe

Jag skrev häromdagen att jag inte ska försvinna, och det ska jag inte heller. Men borde jag börja om från dag ett? Nu har jag ätit godis och massa mat varje dag, och har totalt knappt gått ner alls om man ser totalt sedan jag började med bloggen. Visst har jag tränat duktigt i perioder men inte gått ner i vikt eftersom jag har ätit för mycket. Jag funderar på att börja från dag ett på söndag, nu har jag alkohol inplanerat både på fredag och lördag, så det känns inte som att jag kommer klara mig bra den här veckan. Men jag skulle alltså kunna satsa igen från söndag.

Dessutom tänker jag vara med i ÄtaTränaKämpas utmaning i november (skriver mer om det ikväll). Vad tycker ni, dag ett från söndag? Är det okej att göra så?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tycker inte du ska börja om från dag ett. Alla har svackor och om allt skulle gå som på räls hela tiden skulle ju livet ändå vara ganska tråkigt... När inspirationen kommer tillbaka - kör så det ryker!



Pepp pepp pepp



/Pernilla

2009-10-28 @ 10:57:43
URL: http://teatimedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0