Nästa veckas fokus:

Jag har fokuserat ganska duktigt på vattendrickandet, som jag skrev om för några veckor sedan. Dock har ju maten inte gått så bra den här veckan, faktiskt. Därför har jag ett nytt fokus inför veckan som börjar imorgon (utöver vattnet, alltså) : Att hålla kalorierna. 1300 kalorier per dag är det som gäller. Jag vet att jag klarar det utan problem, om jag bara fokuserar.

Så det är planen. Förhoppningsvis återvänder inspirationen automatiskt då efter några dagar.

Hur har ni haft det i helgen? Har ni något särskilt fokus inför nästa vecka?

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

helt ok helg. nästa vecka ska jag fokusera på träääääning! :D igen

2009-10-04 @ 18:31:20
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: kill calories

livetoday: ja, jag med. den här veckan har jag tränat fem gånger :D :D vet inte om det är för mkt men det gör ju varken från eller till när man äter för mkt.. :o

2009-10-04 @ 18:52:57
Postat av: Pernilla

Träna Träna träna och träna. Och äta bra! Sen kanske jag kommer fokusera liiiite på att jag ska till grekland på Fredag. Men bara lite ;D



2009-10-05 @ 17:22:20
URL: http://teatimedarling.blogg.se/
Postat av: kill calories

Pernilla: Det låter härligt! och gud så härligt med grekland :D

2009-10-05 @ 23:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0