Dag 41 och dag 42 + vägning nummer 5

Matrapporter, sedan ska jag läsa! Men jag kan säga lite snabbt att jag känner mig mer stabil nu och tränade igår och idag, hurra! Helt oväntat men kul. I helgen ska jag blogga om ideal, om att inte ta till maten för att slippa tänka på känslorna och om mina favoritträningspass. Så i helgen blir det mycket bloggning!

Igår, alltså dag 41

Frukost: 3 skivor fruktbröd med lite smör
Lunch: Fullkornspasta med köttfärssås, en liten latte till
Mellanmål: En banan
Middag: Ostomelett, 2 skivor fruktbröd
Kvällsmål: 2 skivor fruktbröd med lite smör

Antal kalorier: 1300 ganska exakt.


Träning: 1 h streetdance på sats. Underbar, underbar klass!

Idag, alltså dag 42

Frukost: Hemgjord halloumiwrap eftersom äggen var slut! Dvs ett tortillabröd, 1.5 tsk aubergineröra, halloumiost (stekt) och lite sallad.
Lunch: Pastasallad med några bitar kyckling + sallad. En mörk fralla till.
Middag: Panini med mozzarella, skinka och sallad.
Kvällsmål: Tre skivor fruktbröd med lite smör.

Antal kalorier: 1500 ungefär.

Träning: Ett bodypumppass! 45 min plus stretch i 10.

Yay!

Det dåliga beskedet var att jag vägde mig imorse trots allt och hade gått upp +0.6 kilo sen förra torsdagen. Men jag är inte förvånad. Har ingen inspiration nu och det får jag acceptera och hoppas på att den återvänder. Men detta var alltså vägning nummer 5. Jag väger nu 81.0 igen. Grr. Men jag accepterar och gillar läget, nya tag när inspirationen kommer tillbaka.

Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt med träning två dagar i rad! Du som trodde att du inte skulle hinna träna förrän på lördag :) Och två bra matdagar dessutom.



Ser fram emot inläggen i helgen. :)

2009-10-23 @ 12:01:50
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0