Dag 26 - rapport

Åh, gud vad bra det har gått idag. Och mycket är tack vare era underbart peppande kommentarer. Detta känns bättre än någonsin. Men jag måste hinna läsa några hundra sidor till idag, i en bok till skolan, så här kommer rapporten:

Frukost: Ostomelett (2 ägg, mager riven ost)

Lunch: Grillad smörgås med typ ciabattaliknande bröd, fast fräschare. ruccola, tomat, mozzarella och lite pesto.

Mellanmål: 5 morötter, holidaydip (ca 1 dl)

Middag: 5 skivor morotsbröd med lite smör och gurka.

Träning: 1 h satsflow. Gud så roligt det var! Men det förtjänar ett eget inlägg.

Kalorier: 1309. Helt perfekt :D 9 kalorier över mitt dagliga mål, och jag har tränat dessutom. Men jag skrev ju häromdagen att jag inte längre ska lägga in träningen i viktklubb (för då står det hur många kalorier man har förbränt, och hur många extra man får äta) utan jag låtsas som att den inte existerar. Möjligen gäller inte det på bodypump-dagar, för då brukar jag bli helt skakig. Men det återstår att se imorgon. Hurra!

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

iiiih, va härligt att höra!! jag mår så bra när jag får läsa att du mår bra:D:D:D toppen

2009-10-06 @ 22:08:42
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Malin

Vad härligt! Jag hade också en helt perfekt dag igår! Nu kämpar vi för att få mer såna dagar :)

2009-10-07 @ 07:52:58
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: kill calories

livetoday: åh vad du är gullig!!!



Malin: Ja, verkligen! let's fight!

2009-10-08 @ 08:06:56
URL: http://killcalories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0