Dag 25

Nu gör jag detta till dag 25 och jag vill inte behöva stryka fler dagar eftersom jag helt enkelt ska sköta mig.
Här kommer dagens matrapport. Idag landade jag på 1587 kalorier, något jag känner mig missnöjd med eftersom jag bestämde mig för att inte äta upp träningskalorierna. Som tur är ska jag träna imrogon med (fast "bara" satsflow som väl inte bränner så mycket), och får då en ny chans. Samtidigt känns det inte ens som att jag har ätit speciellt mycket idag, men kalorierna rusar ju upp i antal snabbt. Och egentligen spelar det ingen roll vad jag äter, för det är kalorierna som räknas. Så även om jag har ätit bra grejer idag, så får jag faktiskt skärpa mig nu. Blä, vad negativt det blev. Hoppas att ni inte tröttnar på mig. Jag vill ju så gärna bli SNYGG!

Matrapport:

Frukost: 2 skivor danskt rågbröd med smör.

Lunch: Ceasarsallad och en liten brödbit.

Mellanmål: En banan och en cappuccino.

Middag: En förpackning lättostkaka och 2.5 msk hallonsylt.

Kvällsmål: Morotsstavar med dip.

Träning: 1 h dansaerobics.

GAH. Skärpning på mig nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men vadå? Det var ju en bra matdag! 1500 kalorier är ju betydligt färre än vad du ska få i dig för att behålla vikten så visst var det en bra dag!! Och tränat har du ju också gjort!

2009-10-06 @ 08:05:07
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Är dte inte bättre at låta alla dagar räknas, även de "jättedåliga", superbra att låta bloggen få ta del av den "hemska sanningen" så man kan inse att shit happens, det är bara att gå vidare. Men att inte räkna med dem, då blir det ju inte lika ärligt mot dig själv? Eller hur tänker du? :)

2009-10-06 @ 13:10:02
URL: http://atatranakampa.wordpress.com
Postat av: kill calories

Malin: Ja, fast det var ju nästan 1600 :P tack för din pepp!



ÄtaTränaKämpa: Jo, du har så rätt! jag gav det ett eget inlägg :)

2009-10-06 @ 14:28:03
URL: http://killcalories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0