Dag 24 (igår)

Godmorgon, hoppas att ni har det bra!

Här kommer gårdagens matrapport, det blev en muffins men det får vara så helt enkelt.

Frukost: Ostomelett

Lunch: Ceasarsallad och en knäckebrödsskiva

Mellanmål: Brownie/cheesecake-muffin.

Middag: Fullkornsspaghetti med köttfärssås (med rivna morötter i), plus två små brödbitar.

Jag tror faktiskt att jag hamnar på en hålla-vikten-nivå ändå igår eftersom jag inte åt så mycket utöver huvudmålen (förutom muffinsen då), så det känns okej.

Träning: 30 min promenad.

Och idag ska jag på 60 min spinning och sedan satsyoga, så jag kommer förbränna massor idag! Ikväll blir det lite undantag också.

Nu ska jag skriva om anledningar som ska peppa mig till att hålla fokuset på viktnedgång.
Men det förtjänar faktiskt ett alldeles eget inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0