Imorgon är jag back on track

Åh, nu känner jag mig redo att ta tag i detta igen. Efter en katastrofvecka som varit fullproppad av choklad i stora mängder varje dag, chips, alkohol och för mycket mat ska jag tillbaka på banan och fokusera.

Jag ska ju vara med i Ätatränakämpas novemberutmaning, och tänkte publicera reglerna i sin helhet här imorgon, och vad de innebär för mig. För imorgon blir dag ett igen, och sedan ska jag inte behöva börja om med räkningen någonsin igen. Det ni! För jag förtjänar att vara snygg och sund.

Den här veckan blev det bara en träning, i måndags. Men nu har jag bokat in veckans träningspass. Såhär blir det:



Det känns som en nivå av träning som jag kan hantera!
Så vi hörs imorgon, nu behöver jag allt stöd jag kan få och kommer börja peppa er igen också. Har inte känt att jag haft kraft till det men nu ska jag köra, även om det känns motigt. Imorgon lär jag alltså blogga vid ett flertal tillfällen  :D haha. Och inte sluta igen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra att du är redo för att ta tag i träningen och kosten igen! Låter som en bra träningsvecka också som du har framför dig.

2009-11-01 @ 20:11:13
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0