Etapp ett - dag fyra

Idag har gått väldigt bra, trots att jag har haft lite ångest över helt icke-viktrelaterade saker.  Här kommer dagsrapporten:

Frukost: En ostomelett (på 2 ägg som vanligt och med mager riven ost strödd över)

Lunch: Pastasallad med mozzarella, lite dressing, sallad, tomater, gurka. FEM skivor fruktbröd till med lite smör! För mycket men det var för att jag väntade för länge med lunchen helt enkelt. Turligt nog lyckades jag hamna på en lagom kalorinivå ändå.

Middag: Köttfärssås med fullkorspasta. En portion.

Kalorier: Enligt viktklubb hamnar jag på 1352, en perfekt kalorimängd!

Träning: 1 h dansaerobics. Jag tog mig dit trots galen snöyra i Stockholm, och det känner jag mig nöjd med.

Hur har er dag gått? Gud, julen närmar sig med stormsteg, man kan verkligen bli trött på julhetsen. Själv ska jag spendera två timmar på stan på lördag och tänker då köpa ALLA julklappar. Det återstår att se om jag lyckas eller inte men jag brukar lyckas med det. Tro det eller ej!

Kommentarer
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Vad tycker du om danceaerobics, är det roligt?



Nu har jag förövrigt knåpat ihop utmaningen öve rjul/nyår, om du känner att du vill få revanch från NU :D

2009-12-18 @ 13:45:21
URL: http://atatranakampa.wordpress.com
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Jag saknar dig! Hur mår du? Hur går det?

2010-02-23 @ 09:39:23
URL: http://atatranakampa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0