Etapp ett - dag ett

Så är första etappen (som ska pågå i två månader, se förra inlägget) påbörjad och det har gått alldeles utmärkt. Vad skönt det känns att vara tillbaka på banan, nu känner jag mig astaggad. Ibland räcker det med att bara klara en dag för att inspirationen ska vara tillbaka och nu är jag övertygad om att dessa två månader kommer gå som smort. Det känns kul att börja blogga igen också, och tusen tack för era peppkommentarer som betyder så mycket!

Mat idag:

Frukost: Ostomelett

Lunch: Halloumi (typ tre skivor), bulgur, lite yoghurt, fem valnötter

Middag: Fullkornspasta med köttfärssås, en portion

Kvällsmål: Ett tortillabröd med lite smör. Äckligt att äta tortilla bara sådär men jag hade typ inget annat hemma. Imorgon ska jag köpa hem morötter och dip som känns som ett betydligt bättre kvällsmål.

Kalorier: 1340

Träning:
Ett bodypump-pass och det kändes verkligen att det var ett tag sen jag tränade för mina muskler skakade på nästan varje övning. Och så typ 30 minuters promenad (hem från gymmet).

Var det inte en toppendag, så säg? Nu ska jag läsa lite och sedan sova och ladda inför en lika bra morgondag.

Kommentarer
Postat av: Pärlan

En jättebra dag ju! :D

Tror du kommer klara dessa två månader galant :)

Önskar det gick lika bra för mig. ^^

2009-12-09 @ 09:16:45
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0