Undantagsdagsöverpepp har ägt rum!

Snacka om att jag i mitt lilla huvud har överpeppat mig inför undantagsdagen. Det är ett mål för senare i framtiden: Att sluta vara så jäkla fixerad vid mat. Fast vill man gå ner i vikt så är det väl just det man måste vara, så det får vänta lite.

Men jag var på pilates imorse, rätt skönt men inte svettigt alls, och sedan på vägen hem skulle jag handla lunchmat. På något väldigt magiskt vis gled ett paket med "Peccanpoesi"-kakor ner i korgen också, med tanken: "det är ju lördag" malandes i huvudet. Som jag nu har ätit upp, allihopa. Åtta stycken stora kakor. Men det är undantagsdag och jag inser att det är bättre att tillåta sig en sådan, eftersom det gör det lättare att sköta sig resten av veckans dagar. Goda var de i alla fall!

Idag ska jag städa hela lägenheten och hinna pluggläsa massor. Ikväll hem till en kompis, käka middag och typ kolla på film. Men jag återkommer senare ikväll med matrapport (trots undantagsdag, hur modigt är inte det?).

Ha en toppenlördag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaja, det är sånt som händer.. Din nya inställning är verkligen underbar! :) Den kommer du långt på!

2009-09-26 @ 11:40:22
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: kill calories

Malin: Åh, vad kul att du tycker så :D hoppas jag går långt på den, haha!

2009-09-26 @ 23:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0