Trappa-ner-dag

Idag har jag haft en trappa-ner-dag och väl ätit så att jag står stilla. Men det känns toppen och imorgon blir det stenhårt igen! Jag känner mig aspeppad på att klara en rejäl viktnedgång nu.

Dagen:

Frukost: Lättostkaka (1 förp), 2 msk hallonsylt.

Lunch: 3 italienska köttbullar (stora) i tomatsås, vitkål- och morotssallad (MUMS!)

Mellanmål: En fralla av halvgrovt bröd med en skiva skinka, lite smör, gurka, grönsallad.

Middag: Samma som frukosten (!)

Kvällsmål: Lite nötter (mandlar, valnötter, lite jordnötter i en kvarbliven helgmix).

Träning: 1 h dansaerobics, världens roligaste pass, det var det som gjorde mig så peppad. Plus powerwalk dit och hem (25 min + 25 min), allt enligt livetodays powerwalk-utmaning.

Alltså, mjukstart idag. Imorgon blir det desto hårdare. Heja och tack för er pepp igår. Se så inspirerande kommentarer:

Postat av: Ida

Min helg har också vart hemsk. Har ätit både det ena och det andra som jag inte borde ha gjort. Men helgerna är tuffa alltså, det blir automatiskt att man äter nåt onyttigt då.
Men imorn, då jäklar. Då kör vi ;) Massa nyttig mat och träning :D Pepp pepp pepp!!!

2009-09-06 @ 19:16:04
URL: http://kilofighten.blogg.se/
Postat av: Malin

Lät som en bra idé att väga sin längd minus ettan, då blir min målvikt cirka 65 kilo. Vilket är en perfekt vikt för mig :)

Glöm vad som hänt i helgen nu och gå vidare. Imorgon är en ny vecka med nya möjligheter!

Till mellanmål blir det oftast en frukt eller en proteindrink för mig.

2009-09-06 @ 20:35:49
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra med en mjukstart, imorgon blir ännu bättre ska du se :)

2009-09-07 @ 20:24:53
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0