Skinny ass coming up 2009!

Ikväll kommer dagens kostrapport, men det går fortfarande bra och jag har BESTÄMT mig, som Lätta-reklamen så floskligt uttrycker det. En stor inspirationskälla är tungviktaren, läs hennes blogg. Gärna även de gamla inläggen då hon kämpade med sin vikt och gick ner hur mycket som helst. Hon är sjukt cool.

Och så cool ska jag också bli genom att klara viktresan en gång för alla.

Träningen har gått bra nu i typ fem veckor. Men inte maten och därför har jag gått upp ett och ett halvt kilo. Nu ska alla bitar falla på plats. Lite pepp, pretty please!

Förresten. Bilder kommer, men inte såhär i början. Om ett par veckor ska jag regelbundet börja lägga upp bilder. Dels på det jag käkar, dels på min kropp (fast med kläder på) osv.

Kommentarer
Postat av: elina

HEJA DIG!

och du, klart du vill gå ner såhär i början men kom ihåg: det kan ju vara muskler som gör att du har gått upp i vikt, och det är inte fy skam! :D

ju fler muskler- desto mer förbränning- du går ner mer i vikt! :D :D

2009-09-01 @ 15:27:23
URL: http://www.tungviktaren.blogspot.com
Postat av: Jessica (ord och inga visor)

elina: åh, tack för peppen!! och visst kan de vara muskler, men man kan ju fråga sig hur mycket muskler väger egentligen?! jag har ju faktiskt fuskat en del med maten.. hehe ;) men det känns kul att bygga muskler också förstås.

2009-09-01 @ 16:35:03
URL: http://www.ordochingavisor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0