Morgonpepp + powerwalk-veckor

Idag blir det nog en hel del promenerande. Egentligen brukar jag ju ha torsdag som vägningsdag, men jag glömde det imorse och åt frukost innan, hur knäppt är inte det? Så jag får väga mig nästa torsdag och hoppas på en förändring.

Livetoday
har en powerwalkutmaning som ska hålla på i åtta veckor (och sedan får man väl ha vanan inne och promenera ändå, så onödigt att sluta med sådana vanor när man väl gillat läget - som jag har gjort ack så många gånger). Och självklart är jag på!

Den här veckan blir det nog till och med lite mer promenerande än hon skriver, eftersom jag har besök. Men desto mindre träning blir det förstås tyvärr. Nåväl, kompensation, kompensation.


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att du hängde på utmaningen :) Jag funderade också på det, men insåg att det skulle bli för stressigt för mig. Men jag styrketränar ju och går en del promenader med hunden annars :)

2009-09-03 @ 09:55:35
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: kill calories

Malin: Ja, du kan ju alltid göra det vid ett senare tillfälle om du känner att du har tid. Tycker det var en riktigt rolig idé! :)

2009-09-03 @ 12:13:27
URL: http://killcalories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0