Dag 7

Idag har jag jobbat, pluggat lite och sedan tränat. Strax ska jag lägga mig och pluggläsa igen, trots att jag inte är supersugen. Men med lite musik i bakgrunden och gott te i en stor kopp, så funkar det mesta! Här kommer dagens rapport (BRA DAG IGEN, wiiee).

Frukost: 2 stekta ägg. Smoothie gjord på 2.5 dl lättvaniljyoghurt, ca 1 dl hallon+blåbär.

Lunch: Världens godaste halloumisallad på ett café nära mitt jobb. Äter ute varje dag och har ändå lyckats missa detta, ve och fasa. Nåväl, innehöll: 1 msk tsatsiki, ca 4 skivor halloumi, bulgur, sallad.

Middag: 1 förpackning lättostkaka, 2 msk hallonsylt. JAG VEEET men jag var så hungrig när jag handlade middag på väg hem från träningen. Hur ska jag lära mig att låta bli lättostkakan?! Det var ingen fara idag, höll mig inom kalorierna ändå. Så då antar jag att det är okej. Men det känns som en riktig tänja-ut-magsäcken-mat på något sätt.  Eller inbillar jag mig? Nåväl, sjukt gott är det hursomhelst.

1 fralla med smör & gurka.

Antal kalorier:1342 om jag lade in bulgur på rätt sätt på viktklubb. TOPPENMÄNGD med kalorier alltså!

Träning: 1 h dansaerobics, superintensivt, svettigt och roligt som alltid.

Vatten: Nej, jag glömde tänka på det idag med, men har väl druckit en halvliter kanske. Imorgon blir det vattenfokus dagen lång.

Promenad: Japp, till och från träningen, blir ca 55 minuter totalt, så det fick bli dagens promenad.

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra jobbat!

2009-09-14 @ 20:49:38
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0