Dag 6

Åh, idag känns också som en toppendag, hurra! Peppen är på topp efter en underbar myskväll med min bästa vän (fika + grekisk restaurang + promenad, helt perfekt). Eftersom jag har massor att läsa till skolan, så ska jag strax stänga ner internet. Här kommer matrapporten:

Frukost: Två stekta ägg (den rivna osten var slut, katastrof. Omelett blir så mycket godare med riven ost, testa!)

Lunch: En dl vaniljlättyoghurt + en halv dl naturell sockerfri musli direkt efter träningen. Sedan 1 förp lättostkaka + ca 2 msk hallonsylt till "riktig" lunch. Jag skulle ju ta bort lättostkakan för ett tag, men idag fick jag stressa hem till en kompis efter träningen och orkade inte stå och laga avancerad mat hos henne. Nåväl, det funkade idag!

Middag: En skiva vitt bröd, en stor kalvfärsbiff, ca två stekta potatisar, lite tsatsiki (på restaurang). SÅ gott.

Träning: Ett bodypump-pass (dvs ca 45 min aktiv styrka, sedan stretch), 45 min promenad.

Var inte det en toppendag, så säg? Kalorierna landade på 1429, vilket jag tycker känns helt perfekt med tanke på träningen. Jag tror att kalorimängden stämmer bra också, eftersom jag var noggrann när jag lade in allt i viktklubb.

Hur mår ni, har ni haft en fin söndag?

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken bra dag! Heja dig!

2009-09-14 @ 08:27:38
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: kill calories

Malin: Tack, heja dig med!

2009-09-14 @ 14:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0