Dag 18

Åh, tack för era UNDERBARA kommentarer, de peppar mig som fan! jag brukar checka bloggen i mobilen när jag är ute och röker på jobbet eller var jag nu befinner mig, och läsa era kommentarer för att få en mitt-på-dagen-pepp. Det är toppen! Jag svarar på dem alla imorgon förmiddag, är så galet trött nu nämligen. All inspiration är verkligen tillbaka igen och idag gick jättebra, trots morotskaka och pasta. Tänk vad man kan klämma in i sina dietkalorier om man bara är lite kreativ.

Matrapport, alltså:

Frukost: Tre smörgåsar "fruktbröd", halvgrovt, med lite smör och gurka.

Lunch: Några skivor stekt halloumi, lite lite kyckling, bulgur, någon matsked turkisk yoghurt. SÅ GOTT.

Middag: Fullkornspasta på restaurang (hurra när man kan välja det!), 200 g ungefär, plus köttfärssås och två små brödbitar.

Kvällsmål: En bit morotskaka och en stoor kopp söderblandningste. Två smörgåsar (danskt rågbröd) när jag kom hem, med minilite smör.

Träning: 30 min intensiv spinning på lunchen, ca 30 min promenad. YES, känns kul att jag testade spinning igen, en arbetskamrat drog med mig. För grejen är att det ju blir helt okej med halvtimmespass, man kollar på klockan typ tio gånger och inte femtiofem, haha. Nej, tråkigt är det faktiskt tycker jag, men det var lättare att stå ut i bara en halvtimme. Dessutom förbrände jag massa kalorier där ju också!

Antal kalorier: 1367. (Antal kalorier minus träningskalorierna: 1073).

Gud så kul det känns att det gick bra, för jag var verkligen inställd på motsatsen. Men som sagt, skippade melliset och åt inte så mycket kalorier till lunch så löste det sig med resten.

Imorgon kommer jag också rapportera förstås, fast under kvällen har jag undantagsdag. Jag ska försöka att inte överdriva det den här veckan, men får se hur det känns imorgon helt enkelt.

Sov så gott. Det kommer jag göra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad pepp jag blir av ditt inlägg! Igår var en halvbra dag men ibland förtjänar man att ha såna med.



Härligt att du testade på spinningen idag igen. Jag ska träna spinning i eftermiddag med min favoriinstruktör :)

2009-09-26 @ 09:15:04
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: livetoday - 52 kilo

göööttt gööttt gööttt!!!! det är underbart att bli peppad! och det är underbart ATT peppa! :D:D kramkrampepp

2009-09-26 @ 10:32:17
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: kill calories

Malin: Vad kul att du blir pepp!! ja visst förtjänar man halvdana dagar också :) vad kul, hoppas din favvoinstruktör lever upp till sin förmåga då idag!



livetoday: YES, i agree!

2009-09-26 @ 11:13:28
URL: http://killcalories.blogg.se/
Postat av: Ida

Men hallå, inte nog med att du testade spinning igen, du gjorde det på lunchen! Hur duktigt är inte det?! HEJA DIG!!! :D

2009-09-26 @ 20:18:15
URL: http://kilofighten.blogg.se/
Postat av: kill calories

Ida: Åh, vad kul, tack!! :D jag blev mer eller mindre medtvingad iofs men det var riktigt skönt, man blev piggare sedan under eftermiddagen eftersom man hade fått upp pulsen mitt på dagen.

2009-09-26 @ 23:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0