Dag 17

Gud så mör jag är i kroppen efter träningen. Som ni skrev i era underbara och peppande kommentarer, så kommer det. Jag har dock bestämt mig för att bara äta upp HÄLFTEN av träningskalorierna i fortsättningen. Och att promenera minst 30 min de dagar jag inte tränar. Och att trots allt ha undantagsdag på lördagkvällar, då jag får äta vad jag vill. För annars blir det svårt att hålla i många månader. Så så har jag tänkt idag.

Fast idag åt jag upp alla träningskalorier ändå, eftersom jag fattade beslutet under kvällen.

Nåväl, här kommer rapporten! Nya tag liksom!

Frukost: Två stekta ägg (rivna osten var sluut, tyvärr).

Lunch: En foccaccia med lite kyckling och minilite mozzarella, sallad till.

Mellanmål: En mellanstor latte gjord på mellanmjölk. SÅ många gånger lär ni inte läsa det ordet på rad särskilt ofta!

Middag: En liiten ceasarsallad med typ 90 gram kyckling, bara några matskedar dressing + sallad.

Kvällsmål: 4 mjuka smörgåsar med lite smör och desto mer gurka!

Träning: 50 min intensiv bodypump, 10 min stretching. Plus lite random promenerande hem från träningen, bara 25 min typ.

Antal kalorier totalt: 1707. Antal förbrända kalorier under passet: 523. Resultat antal kcal: 1184.

Men som sagt, för att få snabbare resultat kommer jag äta upp max hälften av träningskalorierna i fortsättningen. Jag tror att det kan räcka för att öka resultatstakten. Det, och att unna mig undantagsdag på lördagar utan dåligt samvete!

För jag SKA ner till 62 kilo. Och sedan hålla vikten ett tag också, så mig blir ni som sagt inte av med på ett tag!

Hur har ni haft det idag? Hur mår ni? Hur ser ni på att äta eller inte äta träningskalorier?

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken tur att vi inte blir av med dig! :) Ibland blir jag lite orolig för det, eftersom det går betydligt snabbare för vissa av er än för mig.



Jag tycker verkligen att du ska äta mer på de dagarna du tränar och därmed äta upp träningskalorierna. Men experimentera dig fram och se hur just du kan äta.

2009-09-25 @ 09:02:02
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: kill calories

Malin: Haha, nä, jag tänker inte sluta blogga här förrän jag har hållit vikten 62 kilo i åtminstone ett år, för jag vet hur lätt jag har att gå upp tjugo kilo på nolltid. Så du lär hinna tröttna på mig :D :D



Jo, på ett stt har du rätt. Jag får väl bedöma från gång till gång :)

2009-09-26 @ 07:50:34
URL: http://killcalories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0