Dag 10 (igår) blev en katastrofdag

Ja, som väntat blev kvällen igår katastrofal. Men jag hade väldigt trevligt och då får det vara värt det. Nu kommer det ju återigen dröja ett bra tag innan jag dricker igen. Här kommer den förödande matrapporten!

Frukost: Ostomelett, en skiva morotsbröd med lite smör.

Lunch: Ett halvt paket stekt halloumiost, massa sallad, 1 skiva morotsbröd med lite smör.

Mellanmål: En banan.

Middag: Först en mojito och ett glas rött på en bar. Sedan på restaurangen: Pasta med pesto och pinjenötter. Plus lite mozzarella, en bruschetta och tomater till förrätt. Ett par glas vin och en god sorbet/citrondrink. Sedan gick vi vidare och det blev kanske tre drinkar till.

Massor av kalorier och tråkigt, jag hoppas att inte allt jag har kämpat för är förgäves. Idag blir det nya tag och jag matrapporterar ikväll. Hoppas att ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ähhh det där var väl inget! Du skötte finfint dig hela dagen innan, fram till festens start och sen hade du roligt (hoppas jag?).



Kom i håg att du skrev ett inlägg för ett tag sedan om hur dina partydagar brukade se ut och detta var ju inte ens i närheten, eller hur?



Ha en bra Fredag

/Pernilla

2009-09-18 @ 09:51:53
URL: http://teatimedarling.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller med Pernilla, det var ju inte så farligt. Och som du skriver, idag är en ny dag!

2009-09-18 @ 10:20:50
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: kill calories

Pernilla & Malin: åh, ni är verkligen bäst, bäst, bäst!! och ni har så rätt, det brukar vara MYCKET värre. TACK för ert stöd. :D idag har gått toppen hittills så det känns bra igen, tralala. Kram på er!

2009-09-18 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0