Modigaste inlägget någonsin: DEN BISTRA SANNINGEN OM MIN KROPP

Vilken skandalrubrik, va? Men erkänn att den gjorde er lite nyfikna!

Här kommer nämligen bilder som min vän tog på mig när jag var hos henne ikväll. Om ni undrar över de sunkiga kläderna, så är det tränings/myskläder, som jag normalt inte går klädd i.

Det här känns sjukt modigt och det är tur att jag är hyfsat anonym här och att endast ett fåtal vänner vet om bloggen. Och ni andra är ju bara underbara peppande människor så ni kan nog hantera den bistra sanningen utan att bli bortskrämda :D (eller?!). Och sedan finns ju den här bloggen faktiskt av en anledning: För att inte behöva se ut såhär längre.

Här kommer bilderna (lite på snedden dock) :

Framifrån:



Från sidan (och nej, jag är inte gravid) :



Bakifrån:



Hu, vad jobbigt det känns! Jag skäms verkligen över att se ut såhär, att min rygg är så tjock så att man inte ser om det är tuttar eller rygg liksom. Det är katastrof. Och armcelluliterna ska vi inte ens tala om. Nä, vet ni vad!

Nu ska jag fota en gång i månaden och det ska vara en vits med det - man ska se skillnad.

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

du är galet modig. och det kommer vara så skönt att ha dessa bilder när du tar bilderna när du nått målvikten :):) pepp pepp pepp

2009-10-05 @ 23:16:12
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Malin

Vad roligt med före-bilder! Jag har ju inte tagit några förebilder denna gång, men gjorde det när jag började i januari..



Tillsammans klarar vi det här ska du se!



2009-10-06 @ 08:07:55
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Pernilla (blackis)

underbart stumpan!!! ska bli superspännande att se den kommande förändringen!! du är så jävla bäst!

2009-10-06 @ 12:06:36
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Det var väl inte så farligt! :) Bra gjort.



Men du måste vända på bilderna, det är jättelätt att fixa och gör dte lite lättare att se skillnaden sen på dina kommande bilder :D



2009-10-06 @ 13:06:03
URL: http://atatranakampa.wordpress.com
Postat av: kill calories

livetoday: ja, det tror jag med. jag tänker mig att jag varje månad lägger upp de tidigare bilderna så att man ska se skillnaden hela tiden!



Malin: Åh, tack för peppen och jag tror absolut att vi klarar det :)



Pernilla: Tack :D :D



ÄtaTränaKämpa: Ja, om mitt lilla otekniska huvud bara visste vilket program man ska använda, när jag försöker med Förhandsvisaren så är bilderna ändå sneda till slut. Grr. :P

2009-10-06 @ 14:29:33
URL: http://killcalories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0