Dag 30 (igår)

Eftersom jag skrev häromdagen att jag alltid ska vara ärlig med vad jag äter, så får jag helt enkelt vara det.
Men igår gick inte bra. Även om jag brukar frossa ÄNNU mycket mer andra lördagar så var gårdagen ett frosseri som fortfarande inte är okej bara för att det är lördag.

Jag ränknar inte kalorierna för igår, tycker det känns onödigt. Men här kommer en alltigenom ärlig rapport:

Frukost: Ostomelett på vanligt vis

Lunch: Sex skivor danskt rågbröd med smör, och en halv förpackning halloumi (stekt) som "pålägg". Plus sallad.

Middag: Tapas på kalaset jag var på: Potatisklyftor, bröd, haritscoverts i olja och vitlök, massa sallad osv.

Kvällsätande: 2 glas rödvin, massor av m&m:s (godisar ni vet), en stor bit hallon&blåbärspaj med vaniljsås, en bit morotskaka mitt i natten.

Som sagt, nu kanske ni förstår varför jag inte har velat skriva vad jag har ätit de andra lördagarna, eftersom gårdagen känns lite i jämförelse. Haha!

Träning igår: 1 h spinning, 1 h satsyoga. Så jag tränade ju mycket.

Jag känner mig sjukt oinspirerad idag och har inte ens någon lust att sköta mig. Helst vill jag bara köpa en stor påse lösgodis och en 200 grams chokladkaka plus typ kakor och bara äta. Som jag förut gjorde varje dag. Varför känner jag så? Kanske för att jag inte har skött mig såpass bra att jag har gått ner i vikt, kommer garanterat inte nå mitt delmål i tid. Jag kanske borde sätta upp ett nytt delmål istället, som jag kan hålla. Vet icke, vet icke.

Men jag får se hur dagen går och återkommer ikväll eller imorgon! Ha en fin söndag, allihopa.

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej, lördagen gick inte som tänkt. Men som du skriver så är det ju en klar förbättring från tidigare, så se det från dess positiva sida. Och sedan spelar det ju mindre roll om du klarar delmålet i tid, huvudsaken är ju att du klarar det. Du har ju varit så duktig som har kommit så här långt! :)



2009-10-11 @ 16:19:26
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0