Dag 29

Åh, vad jag är stolt över mig själv! Jag har varit sugen på så många olika saker idag, typ morotskaka, choklad, kaka från 7eleven etc etc. Men har stått emot varje sug. Det är ovanligt för att vara en fredag. Därmed osagt hur det kommer gå imorgon (lördagar brukar vara näst intill omöjliga) men varje bra dag gör ju skillnad! Dock lyckades jag inte hålla mig på 1300 men fortfarande på en gå-ner-i-vikt-fast-långsamt-nivå, vilket också känns okej!

Här kommer matrapport:

Frukost: Ostomelett i vanlig ordning och med samma innehåll som alltid, en skiva danskt rågbröd med lite smör

Lunch: Grillad typ panini med mozzarella, lite pesto, tomat, ruccola och två kycklingfiléskivor (tänk typ skivad kycklingfilé) och lite pesto

Middag: Lasagne i normal size, två brödbitar, sallad

Kvällsmål: Chailatte

Träning: Steamy Windows, ska strax skriva i ett eget inlägg vad jag tyckte om det!

Kalorier:
1508


Kommentarer
Postat av: Malin

Bra! Duktig du är!



Morgondagen blir bra den också ska du se.

2009-10-10 @ 10:03:29
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0