Träningstips - en gratis vecka!

Det här blir visst en väldigt uppdaterad blogg, hoppas ingen tycker sådant känns jobbigt för nu behöver jag all pepp i världen, från mig själv och andra. Och man måste ju faktiskt inte läsa!

Jag vill tipsa om SATS kampanj nu, som ger dig en gratis träningsvecka, då du får träna precis vad du vill. Själv har jag ingen användning av den eftersom jag redan är lycklig SATS-medlem, men gå in och svara på de snabba frågorna, dra med en kompis och kör stenhårt en vecka vet jag.

Nästa vecka ska min vän Pernilla testa på sats en vecka och jag hoppas att jag lyckas dra med henne på många pass (höhö).

Ni som aldrig har testat sats förut måste passa på att köra:

BodyPump i absolutely love it, väldigt beroendeframkallande. Helst ingelas, kl. 18.30 på odenplan.
Dansaerobics
Aerobics (den röda, inte den plättlätta gula)!
Dansstep helst den som är på förmiddagen på satsfridhemsplan med en peppande tjej, skitkul men vingligt!
Pilates (har jag inte testat men ska göra nästa vecka)
BodyCombat (har jag inte heller testat men hört att det är superkul)

Den här veckan blir det svårt för mig att klämma in tre träningspass med tanke på mitt besök. Men jag tränade i måndags och ska träna på lördag också. Sedan får jag väl dra med henne på tvåtimmarspromenad två av dagarna istället!

Kommentarer
Postat av: livetoday

SÅKLART! du har ju bara missat ett pass, i måndags. kör 30min promenad idag så är det ju ingen fara alls :D !!! KÖR JÄRNET NU! :D:D det kommer bli skit bra :D

2009-09-02 @ 16:10:38
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Klart jag hänger med på många pass! Fem om dagen för att få ut så mycket som möjligt moahahahaha ;)

2009-09-02 @ 18:46:34
Postat av: kill calories

livetoday: hurra, vad kul! jag promenerade superlångt igår istället för att kompensera :D kommer nog bli lite extra för mig de första dagarna med tanke på att jag har besök från utlandet men det är ju bara bra!



Pernilla: haha, let's not överdriva ;) jag är busy på onsdag kväll, kan tänka mig att köra måndag tisdag torsdag lördag (morgon tidigt isf) eller något. fast jag måste boka snart för vissa pass blir uppbokade snabbt. vet du om du bara får träna på odenplan eller om du har tillgång till alla sats?



2009-09-03 @ 17:43:03
URL: http://killcalories.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh, bodycombat. Det passet tog dom tyvärr tyvärr bort från mitt gymställe men det är ju bara såå kul och svettigt..!

2009-09-23 @ 16:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0