Mycket träning i veckan!

Den här veckan testar min bästa vän sats gratisvecka. Hon har redan kort på ett annat gym men tyckte det vore kul med en peppande och intensiv träningsvecka med mig. Dock skulle jag aldrig orka träna såhär mycket varje vecka, eftersom jag vet att jag skulle tröttna. I vanliga fall tycker jag att 3 gånger i veckan känns lagom. Men titta hur intensivt detta blir, kanske ska ni haka på med en enda superträningsvecka?



Det känns som väldigt varierad och bra träning. Och jag har aldrig testat spinning, eftersom jag fått för mig att det är det tråkigaste i världen. På onsdag ger jag det en chans ändå!

Heja rolig träning och pepp på er. Nu ska jag tvätta bort sminket (evighetsprocess känns det som), läsa lite och sedan sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Tjockolina

Älska träning! <3 Jag trodde oxå att jag hatade spinning men så gav jag det en andra chans och det är inte så himla pjåkigt faktiskt! Hoppas du gillar det!

2009-09-22 @ 10:59:51
URL: http://punktbtilla.blogspot.com
Postat av: kill calories

Tjockolina: Åh, vad kul, jag lovar att komma med ett utlåtande om jag kan röra mig imorgon efter spinningen :D

2009-09-22 @ 11:16:18
Postat av: Ida

Va duktig du är som går på pass tidigt på lördag morgon. Och även på söndag :D Jag ska faktiskt också träna på söndag denna vecka, spinning. Så jag hoppas på en bättre helg än förra.

Jag är egentligen inte så sugen på spinning jag heller. Man sitter ju bara där och trampar liksom. Men med bra musik och bra instruktör så går det ändå :) Hoppas du gillar det!

2009-09-22 @ 12:07:22
URL: http://kilofighten.blogg.se/
Postat av: kill calories

Ida: Haha, ja jag är inte så förtjust i att sova :) går alltid upp sju, så då är det inga problem att träna klockan 9. Och på söndag ska jag hinna massor innan träningen :D

Ja, vi får se imorgon hur det känns, hehe. Jag tröstar mig med att jag alltid kan fly om jag tycker det är alltför tråkigt!

2009-09-22 @ 21:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0