Dag två - matrapport

Då kommer alltså dagens matrapport. En dag som började bra men slutade dåligt. Jag har lite ångest över mitt stora snedsteg nu men får tänka på att förra veckan bestod snedstegen av stooora chokladkakor, naturgodis och annat skit. Och att detta ju faktiskt är bättre, om man nu ska gradera snedsteg på det sättet. Here goes:

Frukost: Ostomelett (2 ägg, mager riven ost)

Lunch: Ceasarsallad från Sandy's (kycklingfilé, sallad, tomater, paprika, krutonger, dressing)

"Middag": En hel morotslimpa. God men förödande.

Träning: Ingen träning idag, dock en ljuvlig träningsvärk från gårdagens bodypump.

Nej, istället för att gräva ner mig tar jag nya tag imorgon. Nu ska jag stänga av internet och världen till förmån för lite läsning.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ny dag. nya tag :)

2009-09-02 @ 07:59:34
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: kill calories

Malin: Precis!

2009-09-02 @ 11:45:11
URL: http://killcalories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0