Dag 39

Jag är helt ur balans idag, pga en del saker som hände i lördags. Har ångest och känner mig väldigt förvirrad. Och ändå har maten gått ganska hyfsat, jag landade på 1491 kalorier. För att vara en sådan hemsk dag, så var det okej.

Det blev dock ingen träning, mycket pga att jag blev kvar på jobbet längre än tänkt och var tvungen att boka av passet. Den här veckan kommer jag satsa på att träna 3 gånger, det är ju lagom. Sedan om jag känner att jag hinner fler någon vecka, så tränar jag fler helt enkelt.

Mat idag:

Frukost: Ostomelett och två fruktbrödsmörgåsar med lite smör

Lunch: Foccaccia med mozzarella och ngn tomataktig "sås" eller vad man ska kalla det, plus sallad till

Middag: 5 skivor danskt rågbröd med lite smör

Åh, jag kan inte skriva normalt känner jag. Förhoppningsvis försvinner bara de här känslorna automatiskt tills imorgon. Jag ska stänga av datorn nu och lägga mig och läsa. Jag antar att alla har dagar då de är ur balans. Jag är mest stolt över att jag inte försökte döva känslorna med en massa mat, det känns som ett stort framsteg. Det var vad jag sysslade med hela dagen igår. Det gäller nog bara att inse att känslor inte dövas på det sättet.

Puss på er, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä, känslor kan inte dövas enligt mat. Jag har försökt med det alldeles för många gånger, som förra sommaren då jag gick upp 14 kilo medan sambon var i Indien i tre månader.



Duktig du var som stod emot trots jobbiga känslor! Fortsätt så :) Och jag hoppas att det är inget allvarligt som rör upp känslorna.

2009-10-19 @ 21:30:52
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Skickar en styrke-kram!

2009-10-19 @ 21:41:44
URL: http://atatranakampa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0