Ojojoj då!

Jag vägde mig nyss och har gått ner 1 kilo sen förra gången jag vägde mig! Detta känns galet kul. Och förlåt att jag är helt försvunnen från jordens yta i den här bloggen, vet inte varför. Men nu väger jag 80.5. Nästa torsdag ska jag satsa på att väga 79.8 åtminstone. Och ni ska följa med på vägen.

Nu står helgen för dörren med många prövningar. Förra helgen gick inte så bra. Men nu i veckan har jag tränat måndag, onsdag och igår. Ska även träna imorgon, så det blir fyra gånger. Jag är tillbaka på banan även om helgen gick åt helvete.

Hoppas att ni finns kvar för nu LOVAR jag att komma in i bloggandet igen. Hur mår ni, vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt att vågen pekar nedåt :) Hoppas denna helg gick bättre.



2009-11-24 @ 08:25:37
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Sandra

man ser klart och tydligt när man läser din blogg att du äter aaaaaaaaaaaaaalldeles för mkt.

stryp maten. minska till det dubbla. du kommer inte gå ner i vikt om du inte äter mindre!

2009-12-03 @ 19:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0